خانه  |  توضیحات  |  تماس


  • توضیحات: به تعریف تشکل طلبگی در صفحه اصلی سایت دقت بفرمایید.
  1. مجمع احرار ولایی؛ مجمع یعنی محل اجتماع و گرد آمدن و تجمع. احرار یعنی آزادگان، کسانی که به هیچ شخص و جناحی وابسته نیستند. ولایی یعنی کسانی که فقط ولایت خدا و رسول خدا، امامان معصوم و فقیه جامع الشرایط را پذیرفته‌اند و تابع و حامی و مدافع آنها هستند. مجمع احرار ولایی قرارگاه تشکل‌های طلبگیِ جهادی و انقلابی است.
  2. مجمع احرار ولایی پیگیر هم اندیشی و هم افزایی حوزویان علاقمند به فعالیت سیاسی بوده و از طرف دیگر با رایزنی با مسئولین محترم حوزه علمیه پیگیر رسمیت بخشیدن به قالبِ "تشکل طلبگی" جهت ایجاد بستر و فضایی برای فعالیت اصولی و حرفه‌ای حوزویان علاقمند به فعالیت‌های سیاسی در قالب یک تشکیلات شناسنامه‌دار می‌باشد.
  3. همه مسائل و مباحث بستگی به تعریف ما از تشکل طلبگی دارد و این تعریف یک اصل حاکم بر تمام قلمرو مادی و معنوی تشکل طلبگی می‌باشد. تعریفی که ما از تشکل طلبگی ارائه داده‌ایم آن را از سایر قالب‌های کار جمعی و فعالیت گروهی مانند بنیاد، قرارگاه، موسسه، کانون، انجمن، ستاد و غیره متمایز می‌کند، تمایزی که یک مزیت مهم می‌باشد.
  4. جهت ثبت عنوان "تشکل طلبگی" حتماً باید همه اعضای تشکل طلبه دارای کد رسمی حوزه علمیه و مدرک سطح یک یا بالاتر باشند. حداقل تعداد برای تشکیل تشکل طلبگی 9 نفر می‌باشد. دبیر تشکل حداقل باید دارای مدرک سطح دو یا بالاتر باشد. به زودی اساسنامه‌ و آیین نامه‌های دقیقی برای "تشکل‌های طلبگی" تدوین و منتشر خواهد شد.
  5. مجمع احرار ولایی یک طرح و اقدام خودجوش است که توسط تشکل طلبگی قیام راه اندازی شده و به هیچ نهاد حوزوی، دولتی و خصوصی و غیره وابسته نمی‌باشد. مدیریت امور مجمع احرار ولایی مستقیماً توسط دبیر تشکل طلبگی قیام جناب آقای حسین کاوه طراحی و پیگیری و اداره می‌گردد. نیازمند حمایت و مشارکت طلاب انقلابی هستیم.
  • پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را از طریق فرم زیر به اشتراک بگذارید.

W W W . M A V E I . I R

اقامه دین انقلاب اسلامی تشکل جهادی تشکل طلبگی تشکیلات سیاسی ثبت تشکل ثبت تشکل طلبگی طلاب انقلابی مجمع احرار ولایی کار تشکیلاتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی